Brudfrisyren

Nu är det bråda dagar...
Har i veckan hunnit både med konsultation hos florist och frisör. Hos frisören gjorde vi även provsminkningen, och jag blev jättenöjd, kännde mig verkligen som en prinsessa!!

Själva brudfrisyren hade jag egentligen ingen bild utav, har suttit och kollat i tidningar, på internet men jag har bara blivit ännu mer vilsen, så min frisör fick fria händer. Kan bara säga....jag blev helt förstummad, hon är så otroligt duktig, Jessica på 
http://short-cut.se/ , det är konst hon gör!!!!!! Först var tanken att ha en liten slöja i håret och en tiara, men slöjan tog vi bort.

Till veckan skall jag göra slingor i håret, så jag har rätt nyans innan dfet är dags för bruduppsättningen!!Inte långt kvar nu!!

                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0