Det sker i hemlighet!!!

Det sker i hemlighet!!!

av födelsedagsbrud @ 08:32

Som jag skrivit i min presentation, kommer våran vigsel ske i hemlighet, vilket jag och min blivande man tycker är väldigt skönt!!!

Vi har tre barn, hus och eget företag...så vi känner att familjen är där vi vill lägga tiden på...det passar oss i tiden!!! Efter bröllopet kommer vi att resa utomlands med våra barn, och det kommer bli otroligt skönt!!
Jag kommer att vara den bruden som jag skulle varit om kyrkan vore fullsatt, och min man kkommer vara den man som han skulle varit vid en fullsatt kyrka!! Vi har inte sparat in på ngt....utan vill känna att det här är våran dag!!!!!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0