Menyn klar!!!

Menyn klar!!!

Idag har jag och min fina vän, tillika min tärna, varit på restaurangen som vi skall fira vår bröllopsdag på!

Vi var där för att bestämma menyn, som jag och min sambo tittat ut tidigare.Pratade igenom drycker för dagen/kvällen samt bordsdekorationer och lite andra praktiska detaljer!! Fick en rundvisning i restaurangen samt den lokal som vi skall vistas i under kvällen!! Det kommer bli så JÄTTEBRA!!! Denna restaurang har en av Bohusläns vackraste utsikter,som gjort för romantik..det här kommer bli våran dag!!!!

Återkommer med menyn en annan dag, för nu är det dags att bestämma in och utgångsmusik!!!!
Trevlig kväll!

                                 

Text hämtat från min blogg på bröllopstorget 1/5-10.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0