Change- ett ljus i mörkret!

Sedan vi ställde om klockan från sommartid i helgen till vintertid, så upplever man , eller rättare sagt jag, mörkret mer intensivt! Jag är ingen höstmänniska, älskar sommaren och dess ljus! Alla fina växter, att kunna gå barfota, känna sanden mellan tårna och att dricka ett glas rosè i trädgården!! Men, nu är det ju bara att gilla läget, hösten och vintern är här, vare sig jag gillar det eller inte! Något som jag däremot gillar med den mörka årstiden är alla värmeljus! Älskar att tända på lediga mornar och på kvällarna!


 

På vårat soffbord respektive köksbord står dessa ljusbrickor från cult design- change.


Häromdagen var jag och handlade julmanschetter att pryda dessa ljusbrickor med, bilder kommer!


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0