En prinsessa använder aldrig samma klänning två gånger.....

En gång sa jag till min dotter:-" En prinsessa använder aldrig samma klänning två gånger". Tror hon var två-tre år vid det tillfället, och hennes mamma, dvs jag ,älskar att frossa i klänningar! Detta uttryck borde jag ju sluta säga högt till henne, då hon nu som fyraåring har blivit mycket kräsen! Hursomhelst, lite nya klänningar är ju bra att ha till julens alla festligheter...och samma klänning två dagar i rad kan man ju absolut inte ha!!! :-)
     Idag kom ett paket från en av favoritbutikerna, polarn o. pyret, där jag även köpt matchande chinos och skjorta till 7-åringen!




Bilderna är hämtade från www.polarnopyret.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0