Mysig butik på landet.

Finaste och absolut mysigaste inredningsbutiken i lantlig stil, hittar man en bit utanför Uddevalla, vid Svälte/Rotviksbro. Förra veckan var jag och två av mina vänner där, fikade och handlade så klart!
     Jag har under en längre tid velat ha "finglas" till vardags. Inget kul att duka med Orrefors till vardagsmys  m.m
Hittade ett par jättefina glas på fot från MILJÖGÅRDEN samt en korg till mina tepåsar!

                         

Dessa fina glas har nu flyttat in i mitt vitrinskåp!
                                                                                                                                 
 

Korg från Bloomingville  .......                      ..och så här blev det!

Butiken jag skriver om heter TVÅ FRÖKNAR, och är absolut värt ett besök!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0