Husvisning!

Idag har jag , efter en veckas uppehåll (då hon varit sjuk), umgåts med min närmaste och bästa vän, fina P! Hon och hennes sambo har precis byggt hus, som snart står inflyttningsklart! Idag fick vi oss en husvisning, och jag kan avslöja att det blir jättefint!!! Tog med mig kameran,  men vill inte lägga ut några bilder på själva huset i sin omgivning, då jag tycker att de själva skall få visa upp det!! Hursomhelst, här kommer lite bilder på tapetvalen de gjort i de olika rummen! Jag gillar skarpt tapeten som tonårsdottern skall ha i rummet!!! HUset, som är av modellen Oden, från Älvsbyhus, gör sig verkligen jättefint på deras tomt! Lycka till med huset och med eran gemensamma framtid i det, kära vänner!!!

 

Kökstapeten                                 Tapeten som sitter  i entren & hall



Inte svårt att lista ut att det är dennna tapet som kommer att sitta som fondvägg i tonåringens rum!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0