Min klänning..Tack Elisabeth för bästa servicen!

Nu har jag varit gift i 1 ½ månad, allt känns fortfarande nytt och varmt, så man har inte hunnit att smälta allt ännu, alla intryck och all fin hjälp man fått på vägen!

Satt precis på verandan, tog mig ett glas rose i värmen. Barnen har precis lagt sig, så det var den första riktiga lugna stunden för dagen...plötsligt kom det ett sms! Vad glad jag blev när jag fick se vem det var ifrån, Elisabeth från
Åkermans . Denna fina och snälla kvinna skickade ett sms och tackade för dagens ros, som vi satte in i Bohusläningen strax efter vårat bröllop!! Elisabeth har med all sin kraft,energi och själ lagt ner ett jättearbete för att hjälpa mig och min man att få det bröllopet som vi önskade! Allt ifrån min brudklänning, till skor,barnens västar och detaljer som betyde något för oss!  Tack finaste Elisabeth, fortsätt jobba i samma anda, det betyder mer än du anar!


Min brudklänning, min drömklänning som Elisabeth hjälpte mig att beställa hem och sy in kommer från svenska märket Nixa och heter I0509.  Vad finns att säga mer än att det verkligen var och är min drömklänning. Det var med sorg jag tog av mig den på bröllopsnatten!! :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0