Dags att sova!!

Nu är allt äntligen färdigt inför morgondagen, endast skönhets sömnen återstår!!! Snart är jag fru ******!!
Har glömt  att berätta, fick glädjande besked häromdagen. Efternamnet som vi lämnat som förslag hos PRV är godkänt att användas, om ingen motsätter sig detta, så om 4 veckor får vi svar!!! Nej, nu måste jag sova...imorgon skall jag äntligen få gifta mig med mitt livs största kärlek, min bästa vän och livskamrat!!!

Tillsammans med våra barn är vi oslagbara!!!!!!
Till min älskade familj..ni är det finaste som finns!!!!!!!!
Återkommer på söndag med detaljer!!!!

               

Bilden är tagen från våran eftermiddagsfika i alla bröllopsbestyr tidigare idag!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ser fram emot att se bilder! Antar att dagen var helt underbar! Och hoppas verkligen att paketet kom fram i tid??!!



Kram!

2010-06-07 @ 13:30:34
URL: http://stellailonlovin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Har läst lite i den här bloggen och nu är jag nyfiken på fortsättningen!

Jag och min man gifte oss också i hemlighet, för precis en vecka sedan idag.

2010-06-17 @ 12:55:25
URL: http://perfectbynature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0