Brudbuketten

Nu i veckan var jag och min tärna på konsultation hos floristen som skall göra min brudbukett,tärn och näbb buketter samt herrarnas blommor.

Hittade en bild på nätet för ett halvår sedan på en bukett där det sa "klick" med en gång, så den bilden hade vi som "mall" när vi pratade ihop oss om min bukett. Den kommer att gå i rosa, boll formad , då jag vill att klänningen skall stå i centrum. Blommor som kommer att vara i buketten är bland annat: rosa rosor och rosa kallor.Floristen som kommer att göra min bukett hittar man här:

 http://www.blomsteratelje.se/

Kan verkligen rekomendera henne, då hon gör mästerverk av blommorna!!!

                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0