Den officiella bröllopsserien, Victoria och Daniel.

Den officiella bröllopsserien, Victoria och Daniel.

av födelsedagsbrud @ 09:40

Står man brud samma år som våran kronprinsessa och hennes blivande man så är det självklart (eller?) att man slänger lite blickar på deras planering och olika val!!! När jag var och handlade sist hade ica fått in den officiella bröllopsserien från Delicato och Cloetta.


                                 

Nyfiken som jag var kunnde jag inte låta bli att köpa en ask med mazariner, dessa med smak av blåbär/hallon samt en chokladkaka!!!
     Mazarinerna togs fram till kaffet igår, och de var faktiskt riktigt goda!!Chokladkakan skall avnjutas i helgen...kanske med ett glas rödvin och min egen bröllopsplanering!!


Trevlig fredagskväll!!!!                 

(Text hämtat från min blogg på bröllopstorget 30/4-10)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0