Dagens samtalsämne...vädret!

I skrivandets stund, går snöplogen varm på utsidan och mannen i mitt liv är ute och skottar  fram soptunnan som skall tömmas imorgon bitti!!! Varje år, kommer det som en chock för alla...det snöar!!!!! Jag tillhör skaran som älskar snön, okej, kanske inte klockan 06.00 på morgonen när man skall ta sig till jobbet, men annars!!  Barnen har efter skola och dagmamma tillbringat timmarna fram till kvällsmat i pulkabacken, men jag måste erkänna att idag har jag hållt mig inomhus!!!Hoppas på en skön promenad imorgon istället!Så jag säger bara...välkommen VINTER!!!




Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

så kul med snö!

2010-11-09 @ 21:10:02
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0