Grattis kära far!

Idag passar jag på att göra ett tidigt inlägg, då dagen kommer att vara full av aktiviteter!
Tyvärr  kommer jag inte att hälsa på min pappa idag, då lilleman skall ha kalas för sina kompisar på bowlinghallen här i stan. Lyxigt att få lämna bort ansvaret över mat m.m Min pappa uppvaktade jag däremot med ett paket  i fredags när han var här och gratulerade sitt barnbarn, och han lovade att inte öppna det förrän idag!

GRATTIS KÄRA FAR PÅ DIN DAG!

Vill ju oxå passa på att gratulera min kära man, pappa till våra barn - den finaste!
(är övertygad om att alla fruar/sambos säger detta om sina män idag! :-) )

Nu skall jag fixa en en god frukost och barnen skall få ta fram paketen till sin far!

Ha en fin söndag där ute, och GRATTIS alla pappor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0