En prinsessas dröm.

I början av augusti tog vi en tur till Danmark, där vi bodde med barnen på det nyrenoverade badhotellet i Fredrikshamn. (Scandic) . Shopping hans med och även en tur till Hirtshals och Skagen!
     I Fredrikshamn har de en butik som måste vara alla kvinnors/tjejers dröm, och som jag älskar!!! Butiken, som jag besöker varje gång jag är i Fredrikshamn heter Kronan På Verket. Min lilla tjej fastnade naturligtvis för prinsessklänningarna, och alla fina hårspännen! För 1200:- Dk kan klänningen följa med hem!!! Min lilla fick nöja sig med en massa fina hårspännen, de flesta från Lisbeth Dahl. Kanske blir det en prinsessklänning från Danmark i födelsedagspaket när hon fyller nästa gång!!??

                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0