Tonårsmorsa

Idag fyller vår äldsta son 13, tonåring! GRATTIS vår fina kille!Tänkte inte på det förrän en jobbarkompis sa det på FB, nu är du ju tonårsmorsa, oj vad gammal jag kände mig med en gång!! Min älskade son är ju liten ju...i mina ögon!!
     Tänk att det är 13 år sedan han föddes, klockan 19.50, sex veckor för tidigt! Jag kommer ihåg, det var en torsdag, och jag hoppades att barnmorskan och läkaren kunde skynda sig så jag inte missade ett avsnitt av Rederiet som började klockan 20.00. :-) Det blev inget Rederi den kvällen...men en välskapt liten gosse, som jag älskar så villkorslöst mycket!! Det här är till dig finaste F, GRATTIS min älskling!

 

Ledtrådar på dagens presenter, eller, den största av presenterna! Är det någon som kan lista ut vad det är??

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0