Vinterkläder

Nu i veckan var jag på en shoppingtur med lilltjejen och min ”parhäst” på jobbet. Överst på listan ; vinterkläder till barnen, och då främst till de små då den store pojken nog hellre väljer kläder själv!
     Vi valde att åka till Överby köpcenter, där min favoritbutik alla kategorier barnkläder ligger: Polarn o.Pyret. Det blev både skidset, vinteroveraller, mössor, vantar och lite tröjor och kjolar!!
     Själv fick jag handlat mig en lila väska från sisters, jättesnygg om ni frågar mig!!! Lilltjejen handlade sig en dagbok med prinsessor på, fast än så länge kan hon bara skriva sitt namn själv!
 
Lilltjejens skidset                                  Lillkillens skidset
 
Randigt it is!!!                                        Tröjor till lillkillen!

Nu förstår ni kanske varför jag ÄLSKAR polarn!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0